Konkursy i Warsztaty

W dniu 9 czerwca 2022 w Zespole Szkół CKR w Starym Lubiejewie odbył się turniej wiedzy o krajach anglojęzycznych oraz konkurs na plakat o jednym z krajów. Konkurs został przeprowadzony w celu promowania nauki języka angielskiego oraz wiedzy o krajach, w których językiem urzędowym jest język angielski.
W piątek 10 czerwca 2022 r. w Salonie Hoffman Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy odbyło się uroczyste wręczenie nagród XVIII Wojewódzkiego Konkursu Historycznego ZABYTKI NASZEGO REGIONU. Konkurs adresowany był do uczniowie szkół ponadpodstawowych z całego województwa i odbywał się pod hasłem Co uważasz za skarb architektury regionu kujawsko-pomorskiego?.
I miejsce dla Maximiliana Barona i II miejsce dla Mateusza Wyrwich w Ogólnopolskim Konkursie Języków Obcych w kategorii - język niemiecki.
W dniach 10 - 11 maja 2022 r. 30 uczniów wraz z opiekunami uczestniczyło w zajęciach laboratoryjnych na uczelniach wyższych w Lublinie oraz Instytucie Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach.
W dniu 9 maja 2022 r. w pracowni gastronomicznej naszej szkoły odbyły się pierwsze warsztaty kulinarne w ramach programu Aktywny Kowal - Zdrowy Kowal.
Miło nam poinformować, że w dniu dzisiejszym, tj. 29 kwietnia 22022 r., uczennica naszej szkoły - Alicja Rybarkiewicz zajęła drugie miejsce w Powiatowych Eliminacjach Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej. Poziom Turnieju był bardzo wysoki. Wzięli w nim udział uczniowie z wielu szkół z Włocławka i z powiatu włocławskiego. Alicja walczyła o miejsce w ścisłej czołówce z uczniem Zespołu Szkół Elektrycznych z Włocławka i udało jej się wyjść z tego pojedynku zwycięsko!
W dniu 25 kwietnia 2022 r. odbył się XI Powiatowy Konkurs Języków Obcych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lubieńcu. Wzięło w nim udział 6 szkół ponadpodstawowych i 8 szkół podstawowych. Naszą szkołę reprezentowała Roksana Ryniec, pod opieką p. Anny Andrzejewskiej z klasy II TŻ oraz Mirella Skalska, pod opieką J. Laskowskiej z klasy III TŻ. Konkurs obejmował część pisemną – test, w którym uczniowie musieli zmierzyć się z tekstami czytanymi, transformacją zdań i strukturami gramatyczno-leksykalnymi. Pięć osób, które najlepiej napisały test, przeszły do etapu drugiego - ustnego. Nasza uczennica Roksana Ryniec zdobyła trzeci wynik i tym samym przeszła do etapu ustnego, zdobywając ostatecznie III miejsce, z czego jesteśmy bardzo dumni.