Aktualności
Wieści z Grecji
Dziewiąty dzień naszego pobytu w Grecji

Dziewiąty dzień naszego pobytu w Grecji był niezwykle owocny. Rozpoczęliśmy go od wizyty na targu w Platamonas, gdzie nazywaliśmy w języku angielskim napotykane warzywa, owoce, przyprawy i inne produkty spożywcze. Przy okazji, komunikując się ze sprzedawcami zyskaliśmy sporo nowych greckich słów. Takie sytuacje uczą nas, że " Komunikacja to podstawa". Nie obawiamy się znaleźć w nowym kraju sami, ze swoim zasobem językowym jesteśmy w pełni samowystarczalni, co daje nam wiele zadowolenia. Po powrocie udało się nam jeszcze przed obiadem po raz kolejny pograć w różnorodne gry edukacyjno- integracyjne na plaży. Po obiedzie wybraliśmy się na wycieczkę do wodospadu Agia Kori. Szliśmy do niego szlakiem turystycznym obok klasztoru pięknie wtopionego w przyrodę.           To spokojne miejsce powitało nas najpiękniejszymi zapachami aktualnie kwitnących drzew i krzewów. Otaczała nas piękna bujna roślinność, wokół było słuchać szum przelewającej się wody. W takim wyjątkowym miejscu zajęliśmy się stworzeniem materiałów promocyjnych w postaci odpowiednich filmów, , które będą promować zagraniczne mobilności. Udało się nam także wykonać szereg przepięknych zdjęć, które wykorzystamy do tworzenia ulotek, plakatów czy też prezentacji. Znów osiągnęliśmy kolejny sukces - pogłębiliśmy umiejętności w zakresie komunikacji.  Kalee nee khta.
Wyjazd organizowany jest w ramach przedsięwzięcia:
"Rozwijamy kompetencje kluczowe z programem Erasmus+ o numerze 2023-1-PL01-KA122-SCH-000138971" realizowane w ramach projektu "Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej" realizowanego w programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego.