Celem konkursu było poszerzenie wiedzy na temat hortiterapii, pobudzenie kreatywnego myślenia i poczucia estetyki, popularyzacja wśród młodzieży znajomości literatury pięknej polskiej i obcej oraz inspirowanie jej do doskonalenia umiejętności artystycznych w technice plastycznej. Każdy uczestnik mógł zgłosić 1 pracę wykonaną z zastosowaniem materiałów naturalnych o różnorodnych fakturach w formacie A4. Ocenie podlegała plastyczna interpretacja cytatu i nawiązanie do tytułu, estetyka wykonania pracy oraz oryginalność wykorzystania materiałów naturalnych i ich walorów hortiterapeutycznych. W konkursie wzięli udział uczniowie klas technikum architektury krajobrazu. Prace uczniów były inspirowane fragmentami pochodzącymi z powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej, „Historia pszczół” Mai Lunde,, „Sekretne życie drzew” Petera Wohlleben,„Dziewczyna w lodzie” Roberta Bryndzy, „Światło, którego nie widać” Anthony’ego Doerr, „Ogród kości” Tess Gerritsen i „Leśna polana” Katarzyny Michalak. Trzy pierwsze miejsca w konkursie zajęły uczennice klasy III HT: Patrycja Armgardt, Wiktoria Szynkowska i Sarah Kuptz. Nagrody książkowe ufundował p. dyrektor Piotr Popielarczyk. Konkurs przygotowały i zorganizowały p. Agata Paczkowska i p. Olga Woźniak.
- Home
- O projekcie
- Kategorie
- Lista szkół
- Galerie
- Materiały video
- Mapa szkół
-
Zawody
- Operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego
- Technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
- Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
- Mechanik – operator pojazdów i maszyn rolniczych
- Technik inżynierii środowiska i melioracji
- Technik ogrodnik
- Ogrodnik
- Technik pszczelarz
- Pszczelarz
- Technik Hodowca Koni
- Technik rybactwa śródlądowego
- Jeździec
- Rybak śródlądowy
- Przetwórca ryb
- Cukiernik
- Kucharz
- Piekarz
- Technik technologii żywności
- Technik żywienia i usług gastronomicznych
- Wędliniarz
- Technik przetwórstwa mleczarskiego
- Technik weterynarii
- Technik turystyki wiejskiej
- Technik architektury krajobrazu
- Technik agrobiznesu
- Technik rolnik
- Rolnik